קורס הגיטרה השלם: נגנו את כל השירים שאתם אוהבים

נמאס לכם לבזבז שעות ביוטיוב ועדיין לא להתקדם אל הנגינה החלקה שאתם רוצים? בואו ללמוד הכל במקום אחד - ובעברית.

זהו, מצאתם את הקורס האידיאלי ללימוד נגינה, שייתן לכם במקום אחד מסודר את כל הכלים שאתם צריכים בשביל לנגן בצורה יפהפיה וחלקה את כל השירים שאתם אוהבים.

הקורס מבוסס על קורס מקביל שיצרתי באנגלית, שהוא אחד מהמצליחים ביותר באתר יודמי. רציתי ליצור מקור ברמה הגבוהה ביותר שיהיה זמין ללמידה נוחה גם בעברית.

הקורס ילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לנגן את השירים שאתם אוהבים בדיוק כמו המקור, ובפחות מעשירית מהמחיר של סדרת שיעורים כזאת עם מורה פרטי.

בואו נתחיל ואספר לכם בדיוק מה תוכלו להרוויח:

אתם אוהבים מאוד להאזין מוזיקה ותמיד רציתם לקחת את האהבה הזו צעד קדימה וללמוד לנגן בעצמכם?

גם אתם תמיד רציתם את היכולת לנגן את כל השירים שאתם אוהבים?

נמאס לכם לנסות ללמוד משיעורים אקראיים ביוטיוב שלא באמת מביאים אתכם לשום מקום?

נמאס לכם לעמוד במקום ולהרגיש שאתם לא מתקדמים על הגיטרה?

 

שלום, אני אלון. אני יוצר ונגן, (בעיקר גיטריסט, פסנתרן ונגן מפוחית) יזם, וגם עושה המון מילואים כקצין בצנחנים. ב2014 הקמתי בלוג שעוסק בנגינה בגיטרה בשם גיטר סונגס מאסטרס, שהפך מאז לאחד מחמשת הנקראים בעולם ונכון להיום כבר צבר עשרות אלפי עוקבים ומעל מיליון מבקרים.

בנוסף, מעל 100 אלף תלמידים נרשמו ולמדו בשנים האחרונות מקורסי הגיטרה, מפוחית ופסנתר שלי ביודמי.

אישית - התחלתי לנגן כשהייתי בתחילת השירות הצבאי, ולימדתי את עצמי עם ספרים ועזרה מחברים. ב2017 החלטתי ליצור את קורס הוידאו האידיאלי שהלוואי שהיה לי כשהתחלתי לנגן, שיראה בצורה של "ישר ולעניין" את כל המפתחות הכי חשובים שבעזרתם תוכלו לעשות בדיוק את מה שרוב המתחילים על גיטרה הכי רוצים לעשות - לנגן את השירים שאתם אוהבים. לא לנגן סולואים או לנגן יצירות קלאסיות ושאר דברים - אלא פשוט לנגן שירים - בצורה הכי חלקה ונעימה שאפשר - ובכיף - בלי שזה מרגיש כמו עבודה מנטלית ומאמץ קשה. לתת לכם הכל במקום אחד ובצורה הכי טובה שיש.

www.GuitarSongsMasters.com


בעיה גדולה שקיימת בעולם הגיטרה היא ש-90% מהאנשים שמתחילים לנגן פורשים אחרי כמה חודשים. אפילו שיש מחקרים שאומרים את זה - לא באמת צריך אותם, כי רואים את זה מסביב כל הזמן.

הסיבה שזיהיתי לפרישה ההמונית של המתחילים היא שרוב שיטות הלמידה הפופולריות (בין אם עם מורה, או על ידי צפיה בשיעורים אקראיים ביוטיוב) עושות סלט ומושכות לכל מיני כיוונים לא רלוונטיים, במקום פשוט ללמד איך מנגנים שירים. במקום זאת - התלמידים מוצאים את עצמם "נגררים" למקומות כמו למשל נגינת סולמות, נגינת מלודיות משעממות או ריפים בודדים - ושאר דברים נקודתיים ומיותרים שמקומם בהמשך הדרך.

בתחילת הדרך - שמתי לב שכמעט כולם רוצים רק משהו אחד - וזה ללמוד מהם הכלים שאיתם אפשר לנגן כל שיר, לא רק סולו אחד. אחר כך - אפשר להמשיך לסולואים וכל השאר - אם זה מה שבאמת יעניין אתכם - אבל הבסיס החשוב ביותר שייתן לכם את מירב המוטיבציה להמשיך ואת מירב החוויות הטובות של "נצחונות מוקדמים" (נגינת שירים בהצלחה) הוא למידת ליווי שירים.

בקיצור - המטרה של הקורס ומה שתלמדו לעשות בו הוא איך לקחת דף אקורדים של שיר, ולנגן את הליווי בצורה הכי חלקה, יציבה ומקצועית שאפשר.

תוך שאתם מחליפים אקורדים בקלות ובזרימה, פורטים בקצב אחיד, והכי חשוב -נהנים - ובלי שהגיטרה תרגיש כמו מאמץ אלא כמו כיף זורם - כמו שהיא אמורה להיות.

הדבר היחיד שיישאר לכם או לחברים שסביבכם לעשות זה לשיר את השיר. (:

שלב 1: אלמד אתכם את "הנוסחה" של איך בדיוק לקחת כל דף אקורדים ולהפוך אותו למוזיקה יפה שנשמעת מקצועי. אתם תראו איך אפשר להשתמש בנוסחה על כל שיר שתיתקלו בו.

שלב 2: תבחרו איזה שיר שבא לכם מהאינטרנט - או מספרי אקורדים אישיים שאראה לכם איך כדאי להדפיס.


שלב 3: צאו החוצה, שבו עם חברים ונגנו ושירו בכיף את כל השירים שאתם אוהבים. אין דבר יותר כיף מאשר לשמוע את השירים שאתם אוהבים יוצאים מהידיים שלכם!


 


בואו להנות מרמת ההפקה וההדרכה הכי גבוהה שיש בעברית - צפו בשיעור לדוגמה מהקורס

- אחד השיעורים הראשונים: "5 כללים לנגינה של כל אקורד בצורה חלקה ונקיה" -


 

אז מה מחכה לכם בקורס:

הקורס בנוי סביב המרכיבים הבאים: "שבעת המפתחות שבאמצעותם תוכלו לנגן כל שיר בצורה חלקה ומקצועית"

- מפתח #1: ההבנה שלנגן שירים בגיטרה זה פשוט, וכל שיר בנוי בשורה התחתונה רק משני מרכיבים

- מפתח #2: איך לנגן כל אקורד בצורה חלקה ונקיה + שני השירים הראשונים שלנו

- מפתח #3: ע"מ לשמור על מוטיבציה גבוהה - תמיד תלמדו גיטרה דרך שירים שאתם אוהבים (טיפים ליצירת ספרי אקורדים אישיים ועוד)

- מפתח #4: טריקים ללמידת אקורדים חדשים במהירות שיא

- מפתח #5: איך להחליף בקלות בין אקורדים - ולנגן שירים בצורה זורמת, בלי עצירות חוששות לצורך העפת מבט על האצבעות

- מפתח #6: איך למצוא (משמיעה - ובקלות) את תבנית הפריטה הנכונה שמתאימה לכל שיר

- מפתח #7: איך לפתח חוש קצב מעולה - קריטי בשביל להישמע טוב

בונוס: 35 שיעורי אקסטרה עם מגוון טיפים שימושיים שאיתם תוכלו להתקדם גם אחרי שכבר למדתם לנגן שירים בצורה חלקה


בונוס: שני ספרי אקורדים PDF שניתנים להדפסה ומכילים עשרות שירים, (ספר בעברית וספר באנגלית) כשכל השירים מלווים בשיעורי וידאו ספציפיים שבהם אני מראה איך לוקחים את השירים מהדף והופכים אותם למוזיקה אמיתית.

 














לחצו על החץ שפונה למטה ↓ על מנת להרחיב את רשימת השיעורים למלואה - מעל מאה שיעורים כלולים בקורס:

- ניתן לצפות בשיעורים לדוגמא על ידי לחיצה על הכפתור הכתום שלצידם -

The Class Curriculum:


  חלק 2 של הקורס: שיעורי גיטרה כלליים שיעזרו לכם להתקדם יותר מהר
Available in days
days after you enroll
  בונוס: שיעורי שירים באנגלית מהקורס הלועזי, צפו בהם מתי שבא לכם במהלך הקורס
Available in days
days after you enroll
  המלצה חמה: למעלה מ-100 מאמרים שימושיים וכייפיים על נגינה מחכים לכם בבלוג שלי - גיטאר היפיז
Available in days
days after you enroll

 

ביקורות ומיילים של תלמידים שהתקבלו על הגרסה האנגלית של הקורס

הגרסה האנגלית של הקורס (שלמעט השפה היא זהה מבחינת התוכן) נמכרת כבר זמן רב יותר באתר "יודמי" וכבר רשומים בה מעל 10,000 תלמידים. לקורס כבר יש מעל 450 ביקורות וציון ממוצע של 4.7 שנחשב בין הגבוהים בקטגוריה. הנה חלקן:

"Very engaging instructor. I get the impression he loves his music and loves passing on that knowledge. He comes across as a "New best friend" who can teach me guitar!" Colin Cod, Colorado, USA

"An awesome course on guitar. I play acoustic but never went through a conventional guitar lesson or never took any lesson from a guitarist. I have learnt a lot of things that have halted my growth as a guitarist. There're some great valuable insights & tips that beginners can use and avoid training in the wrong way. The lessons and his playing is very clean. I have seen very few people play that clean and his equipments are amazing. Very clean playing and precise tutorials. You won't waste your time taking lessons from his courses." Khan Sami, India


"Well produced, great quality video with useful text overlays as well as really good teaching." Rita J., Ireland

"I've played through 5 lessons so far and Alon has been a terrific instructor. It's been about 10 years since I last picked up the guitar so am very rusty, basically starting over as a beginner. I really like the way Alon structured this course, he has you jumping right in with practical and relevant tips. The lessons are reinforced with nice graphics and play-alongs which I find very helpful. You can tell that lots of thought has been put into this course by the high production value. Looking forward to the rest of the course!" Quang Nguyen, Vietnam

סרטון שיצרתי ובו אני מנגן לקט של 20 מקטעי הגיטרה החשמלית הישראלים היפים ביותר - למטה תמצאו לקט לועזי נוסף על גיטרת 12 מיתרים

- במהלך הקורס אתם תוכלו ללמוד לנגן נגינת ליווי לכל השירים בסרטון, ובחלקם גם את תפקיד הגיטרה החשמלית המורכב יותר -


 

























שאלות נפוצות

"למה שאלמד ממך בתשלום במקום בשיעורים חינמיים ביוטיוב?"

יוטיוב זה דבר מדהים בעיניי ומקור עצום לידע, וגם אני מבלה שם שעות רבות, וביוטיוב יש אלפי שיעורי גיטרה שחלקם ברמה גבוהה. מה שחסר ביוטיוב, וגורם לאנשים לא להתמיד בלמידת גיטרה דרכו, היא שהשיעורים שם הם סלט אחד גדול.

אם מה שמעניין אתכם זה לנגן שירים (בניגוד למשל לנגינת סולואים של מטאל או נגינת יצירות קלאסיות של מוצארט - דברים שאני לא יכול לעזור לכם בהם) אז בשביל ללמוד ולהתמיד - אתם צריכים מערכת מסודרת ופשוטה, ושיעורים ישירים ולעניין שמותאמים למטרה שלכם ויביאו אתכם בדיוק לשם - במקום שתלכו לאיבוד בין אלפי שיעורים שרובם לא באמת רלוונטיים לשלב הנוכחי שלכם ולאיפה שאתם רוצים להגיע.

אז במחיר של שיעור גיטרה אחד או שניים עם מורה פנים אל פנים- אני מציע לכם כאן את כל הידע שאתם צריכים, מוקלט, מופק בצורה הכי יוקרתית שיש, ומחכה לכם שתצפו בו בקצב שלכם.

-למטה: ערב בלוז בתל אביב, אני על המפוחית בצד שמאל-


"האם הסכום הכתוב הוא תשלום חודשי? האם יש תשלומים נוספים? אותיות קטנות? קאץ'?"

לא ולא. בדיוק כמוכם, גם אני מאוד לא מחבב את שלל האותיות הקטנות והתשלומים החודשיים. אתם מקבלים כאן גישה חופשית לכל החיים - ומעבר לכך - אני גם באופן קבוע מצלם ומוסיף שיעורי בונוס חדשים, שהרבה מהם גם אינם זמינים בערוץ היוטיוב שלי (אלון - ניגונים ושיעורים) אלא מיועדים רק לתלמידי הקורסים שבתשלום.

שאלות נוספות שלא נענו כאן?

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל ואענה לכם תוך 24 שעות.

[email protected]

 

סרטון מגניב שיצרתי - 50 קטעי גיטרה מפורסמים על גיטרת 12 מיתרים

- גם כאן - את הרבה מהשירים אתם כבר תוכלו לנגן בעצמכם תוך כדי הקורס -


ביקורות ומיילים נוספים שהתקבלו על הגרסה האנגלית של הקורס

"Wonderful! I'm really excited about this course. Love the instructor's style of teaching - easy to understand and lots of good exercises to practice. The extra material - songbook, fingering charts, youtube links - are very helpful. I've taken other guitar courses before with little results but this one has been outstanding. I've already learned so much and feel this course will finally give me the tools I need to start playing the guitar. This course is definitely worth the money and I look forward to taking other courses from Alon." Brett Loore, Halifax, Canada

"Outstanding, the teacher is first of all outstandingly talented and plays over ten instruments, and I also highly like his teaching style: very bright, no "hmmms" and such. And the idea of learning using my own favorite songs really works and feels great." Harry Hofstra, California, USA

"All I have to say is wow, the quality of the production, the number of song lessons, the depth Alon goes into in his explanations. I tried learning guitar with the Fender apps with no success, but this time seems like I am definitely sticking around. Thanks a lot." Elle McThompson

"I'm several sessions into the course I am enjoying & learning. After a failed attempt to teach myself guitar decades ago I'm having modest success this time using the videos. The instructor is upbeat and easy going and goes into some fine points that I'd never picked up on my own. His blog is informative too. If I don't learn this time around it's all my fault ! " Brian M., New Zealand

"Explanations are very clear. Lots of great ideas on how to go about learning and practicing the chords fast. Very pleasant and relaxed presentation with lots of great ideas and examples. I look forward to continuing the class!" Sven Goran, Denmark

 

מחכה לראות אתכם בפנים!

-אלון-

לשאלות ופניות: [email protected]

Get started now!



לא אהבתם? תחזירו!

אם - מכל סיבה שהיא - אתם לא מרוצים מהקורס, פשוט תשלחו לי מייל לכתובת שמופיעה כאן למעלה ואחזיר לכם את הכסף. עד עכשיו מתוך אלפי מכירות של כל הקורסים שלי הגיעו פחות מ-15 בקשות החזר, אז אני עומד בביטחון מאחורי כל המוצרים. בקיצור - אין מה להפסיד. נסו - ותראו אם זה עובד לכם. ☺